Aku Kembali Headline Animator

Aku Kembali

Thursday 9 June 2011

AKU INSAF

Aku.............

Sering meninggalkan solat......menunda dengan alasan yang tak munasabah...kalau direnung sejenak....rugi....ketika menghela nafas seringkali aku terlupa solat....lupa ....aku dikurniakan kesihatan dan akal fikiran yang waras......tanpa alasan yang kukuh aku meninggalkan solat....aku..........diriku ..jiwa dan raga ku berdosa pada-MU.....

Dunia yang fana....alpa seketika terus di bawa arus kelekaan...syaitan berbisik tanpa suara...berbisik di hatiku yang mungkin hitam....oh tuhan ampunilah daku..... sesaat pun KAU tidak pernah lupa padaku....memberi nafas hela ini memberi penglihatan,akal yang waras...deria untuk ku merasa ....tapi aku......lupa pada-MU...ampunilah daku...amin.....

Nikmat dan rezeki mu kuambil tanpa memikirkan untuk sUjud syukur pada-MU...ampunilah daku...Dihari jumaat ini aku coretkan di disini buat keinsafan daku yang bergelar Insan atas nikmatmu kusedar dan ku mohon keampunan pada-MU ya ALLAH....aku leka aku hanyut dengan dunia......

No comments: